טקסט הודעת פורום
9/29/2013 4:03:00 PM
אפיק חדד
רוצה להתחיל להתחרות ...
נושא:
רוצה להתחיל להתחרות ...
תאריך:
9/29/2013 4:03:00 PM
מחבר/ת:
אפיק חדד
איך אני יכול לדעת על תחרויות דאון היל שמתקיימות בארץ ? ואיך נרשמים ?
אני מקווה שלא כל התחרויות בשבת ...
חזרה לפורום