טקסט הודעת פורום
| 10/4/2013 9:36:00 AM |
|
נושא: שלום תאריך: 10/4/2013 9:36:00 AM
מחבר/ת: קובי ש
ההצעה ללכת ולקחת משם כמה זוגות נשמעת קצת מגרה, אבל לא פשוט יותר להודיע למשטרה על זה ולמצוא את הגנבים המסריחים האלה?
במחשבה שניה המשטרה אם אני לא טועה לוקחת את האופניים ומוכרת אותם במכרזים,תקנו אותי עם אני טועה.
|
חזרה לפורום |
|
|