הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/6/2013 9:33:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חיליק צור עם תוכן  אישי מאוד
נושא: אישי מאוד תאריך: 10/6/2013 9:33:00 AM
מחבר/ת: חיליק צור

אני ממליץ בחום פשוט לשבת על כל זוג ולהרגיש מה יותר נוח.
וכמו שרם אמר, יש יתרון אחד ברור לחדש יותר, העובדה שרכיבים עוברים שחיקה טבעית כתוצאה משימוש (בולמים, בלמים, מעבירים וכו´) ואפילו השלדה עלולה לסבול מ-"עייפות החומר" בשימוש אינטנסיבי.
בכל מקרה, לדעתי מדובר בהרגשה מאוד אישית


חזרה לפורום