נושא: צודקים מאד תאריך: 10/11/2013 2:39:00 PM
מחבר/ת: ל ב
תודה רבה לעונים אין ספק שזה מאד אישי וצריך לחוש. הכוונה הייתה האם יש מקום להשוות בין רכיבים כבסיס לקבל החלטה לפני שעושים רכיבת נסיון. אני יכול לומר לכם שלא מעט "יועצים" ציינו בפני ש2008 מאד ישן ולא מומלץ בכלל לגעת והמליצו לבחון דווקא את הטרק ex לסוגיו ואת המונגוס טאוקלי(כבר לא מביאים יותר לארץ). בכל מקרה מודה על ההתייחסות.
|