נושא: איזה אופניים כדאי?... תאריך: 10/12/2013 10:35:00 PM
מחבר/ת: yochayo or
שלום לכולם,
אני גר במרחב עם, ליד שדה בוקר, ונוסע 3 פעמים בשבוע לשדה בוקר. זה מרחק של 4 ק"מ שכיף לעשות באופניים, שביל נוח, כמעט מישורי. שיפור שממעותי של איכות החיים ובריאות לדעתי... מכריז בזאת על הצטרפותי לקהילת רוכבי האופניים! צריך אופניים ממוקדות לצורך הזה. אבל שיהיו אלומיניום. הייתי בחנות אצלנו באזור, והציעו לי אופניים של ספיישלזד ב-1900. הייתי מוכן נפשית ל-1000... אז לא קניתי. אבל המבחר שם באמת לא גדול.
מישהו יודע אולי אם יש מותג טוב שאפשר להשיג בזול יותר? ושוב, לא מדובר על צרכים מי יודע מה, רק שהאופניים יהיו נוחים, בריאים, חזקים וטובים - לשבילים מישוריים ולא משובשים. אפילו לא צריך הילוכים.
ועוד דבר - האם הגיוני להשתמש בזוג אופניים אחד לאישה ולגבר?
מקווה שאשיג משהו בפחות מ-1500...
תודה לכולם!
|