טקסט הודעת פורום
11/25/2002 12:08:00 AM
תומר
איתי, אם אתה לא עושה טרייד אין על ה- SPD ...
נושא:
איתי, אם אתה לא עושה טרייד אין על ה- SPD ...
תאריך:
11/25/2002 12:08:00 AM
מחבר/ת:
תומר
אני מעוניין לרכוש אותם, אני מהמרכז
053-213028
חזרה לפורום