טקסט הודעת פורום
| 10/18/2013 8:00:00 PM |
|
נושא: תשובה תאריך: 10/18/2013 8:00:00 PM
מחבר/ת: גבע 1
אין שום בעיה לעשות שילוב כזה. הדבר היחיד שאתה צריך לשים לב הוא התאמת השרשרת לקסטה מבחינת כמות ההילכים. אם יש לך 9 הילוכים תוכל לשים כל שרשרת של 9 הילוכים, כנ"ל ל- 10 הילוכים.
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|