הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/18/2013 8:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גבע 1 עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 10/18/2013 8:00:00 PM
מחבר/ת: גבע 1

אין שום בעיה לעשות שילוב כזה. הדבר היחיד שאתה צריך לשים לב הוא התאמת השרשרת לקסטה מבחינת כמות ההילכים. אם יש לך 9 הילוכים תוכל לשים כל שרשרת של 9 הילוכים, כנ"ל ל- 10 הילוכים.

בהצלחה


חזרה לפורום