הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/20/2013 10:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ROI ARKASH עם תוכן  מידה בבחירת אופניים
נושא: מידה בבחירת אופניים תאריך: 10/20/2013 10:29:00 PM
מחבר/ת: ROI ARKASH

אני לפני קניה זה אופניים זנב קשיח תוצרת FOCUS אחרי HARO R5.

הבעיה מתחילה במידה. אני 1.70 ובקטלוג רשום שSMALL זה עד 1.70 וMEDIUM זה 1.70 והלאה. על מה ללכת?? סמול או מדיום?? אני בדיוק על התפר!


חזרה לפורום