טקסט הודעת פורום
| 10/20/2013 10:29:00 PM |
|
נושא: מידה בבחירת אופניים תאריך: 10/20/2013 10:29:00 PM
מחבר/ת: ROI ARKASH
אני לפני קניה זה אופניים זנב קשיח תוצרת FOCUS אחרי HARO R5.
הבעיה מתחילה במידה. אני 1.70 ובקטלוג רשום שSMALL זה עד 1.70 וMEDIUM זה 1.70 והלאה. על מה ללכת?? סמול או מדיום?? אני בדיוק על התפר!
|
חזרה לפורום |
|
|