טקסט הודעת פורום
10/21/2013 9:33:00 AM
דני פריגל
מה שיותר נוח
נושא:
מה שיותר נוח
תאריך:
10/21/2013 9:33:00 AM
מחבר/ת:
דני פריגל
ניסית אותם? נסה את שתי המידות ותדע...
לדעתי ה S יותר יתאימו בטח אם אתה מכוון לתחום הטכני
דני
חזרה לפורום