הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2013 9:33:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  מה שיותר נוח
נושא: מה שיותר נוח תאריך: 10/21/2013 9:33:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

ניסית אותם? נסה את שתי המידות ותדע...

לדעתי ה S יותר יתאימו בטח אם אתה מכוון לתחום הטכני

דני


חזרה לפורום