הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2013 11:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Avi עם תוכן  GIANT REIGN X0 או GAINT REIGN - קונה היום !
נושא: GIANT REIGN X0 או GAINT REIGN - קונה היום ! תאריך: 10/21/2013 11:08:00 AM
מחבר/ת: Avi

היי,

אני די נעול על GIANT ,
יש לי אפשרות לרכוש אופניים בתצורה הבאה:
שלדות 2013 GIANT REIGN X או GIANT REIGN 2010


המכלולים זהים לחלוטין בשני המקרים:
טאלס 150/120 ,מכלולים SRAM X9 ברקסים AVID JUICY
גאנטים שימנו טיובלס .

פרט לבולם אחורי -היות וב X המהלך הוא 6.75
וב REIGN הרגילים המהלך הוא 6.
בX - מרזוקי
בREIGN - RP23

בארץ קראתי באיזה מקום ביקורת על REIGN X 2008
שעליות זה צד חלש שלהם- אני משער שה2013 יש שיפור בשלדה אבל אין לי ממש מקור נאמן לשלדה 2013.
בחו"ל לעומת זאת אנשים אומרים שאין שום בעיה בעליות ב2013.

הסגנון רכיבה שלי הוא AM .

עכשיו עוד פרט חשוב במשוואה- מידת האופניים:

מי שהמליץ בחנות אומר שכדאי להתאמץ (כלכלית) קצת ולקחת את הX 2013
במידת מדיום ולא לארג´ ובכך לפצות על הקושי בעליות וכן בשליטה טובה יותר.
או ללכת על ה REGIN הרגיל במידת L (אבל הוא אומר שגם במקרה הזה עדיף לי מדיום).

ניסיתי את שני המקרים בנסיעה ממש קצרה- שניהם מרגישים לי מצויין.

אני 184 ס"מ ואני שוקל 90 קילו (בכושר טוב).

אודה לעיצתכם לגבי דגם ומידה...









חזרה לפורום