נושא: GIANT REIGN X0 או GAINT REIGN - קונה היום ! תאריך: 10/21/2013 11:08:00 AM
מחבר/ת: Avi
היי,
אני די נעול על GIANT , יש לי אפשרות לרכוש אופניים בתצורה הבאה: שלדות 2013 GIANT REIGN X או GIANT REIGN 2010
המכלולים זהים לחלוטין בשני המקרים: טאלס 150/120 ,מכלולים SRAM X9 ברקסים AVID JUICY גאנטים שימנו טיובלס .
פרט לבולם אחורי -היות וב X המהלך הוא 6.75 וב REIGN הרגילים המהלך הוא 6. בX - מרזוקי בREIGN - RP23
בארץ קראתי באיזה מקום ביקורת על REIGN X 2008 שעליות זה צד חלש שלהם- אני משער שה2013 יש שיפור בשלדה אבל אין לי ממש מקור נאמן לשלדה 2013. בחו"ל לעומת זאת אנשים אומרים שאין שום בעיה בעליות ב2013.
הסגנון רכיבה שלי הוא AM .
עכשיו עוד פרט חשוב במשוואה- מידת האופניים:
מי שהמליץ בחנות אומר שכדאי להתאמץ (כלכלית) קצת ולקחת את הX 2013 במידת מדיום ולא לארג´ ובכך לפצות על הקושי בעליות וכן בשליטה טובה יותר. או ללכת על ה REGIN הרגיל במידת L (אבל הוא אומר שגם במקרה הזה עדיף לי מדיום).
ניסיתי את שני המקרים בנסיעה ממש קצרה- שניהם מרגישים לי מצויין.
אני 184 ס"מ ואני שוקל 90 קילו (בכושר טוב).
אודה לעיצתכם לגבי דגם ומידה...
|