הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/23/2013 10:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודו גורביץ עם תוכן  בולם קדמי נעול
נושא: בולם קדמי נעול תאריך: 10/23/2013 10:36:00 AM
מחבר/ת: דודו גורביץ

שלום לכולם,
קניתי אתמול את האופניים הראשונות שלי, מרידה מאטס 300 - טיפה ישנות אבל במצב טוב.
אני רוצה להתחיל לרכב ולראות מה יצא לי מזה... :)
יש בעיה שהבולם הקדמי נעול/תקוע, יש דרך לתקן זאת מבלי לרכוש חדש?
או שהמחיר הוא יחסית נמוך ושווה לקנות חדש?
לאופניים יש כמה שנים טובות... לא מהשנים האחרונות אבל גם המחיר שקניתי אותם מאוד בסדר.



חזרה לפורום