נושא: בולם זעזועים קדמי תקוע תאריך: 10/23/2013 1:17:00 PM
מחבר/ת: דודו גורביץ
שלום לכולם, קניתי אתמול את האופניים הראשונות שלי, מרידה מאטס 300 - טיפה ישנות אבל במצב טוב. אני רוצה להתחיל לרכב ולראות מה יצא לי מזה... יש בעיה שהבולם הקדמי נעול/תקוע, יש דרך לתקן זאת מבלי לרכוש חדש? או שהמחיר הוא יחסית נמוך ושווה לקנות חדש? לאופניים יש כמה שנים טובות... לא מהשנים האחרונות אבל גם המחיר שקניתי אותם מאוד בסדר.
|