טקסט הודעת פורום
| 10/25/2013 2:26:00 PM |
|
נושא: mondraker fory תאריך: 10/25/2013 2:26:00 PM
מחבר/ת: erez matas
מעוניין לקנות אופניי אולמאוונטין לייט 27.5 עם בולמים 140 ראיתי את האופניים הנ"ל התרשמתי מהנתונים על הנייר, האם מישהו רכב עליהים ויכול לתת חוות דעת?
|
חזרה לפורום |
|
|