הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/27/2013 1:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yosi yosi עם תוכן  BB30
נושא: BB30 תאריך: 10/27/2013 1:31:00 PM
מחבר/ת: yosi yosi

משהו יודע מה ההבדל בין קראנק עם ציר bb30 של סראם
לבין קראנק עם ציר gxp גם הוא של סראם

והאם קראנק bb30 יכול להתאים לintense tracer 2
וגם באופן כללי לאיזה שלדות הוא מתאים
( אני חושב שהמידה בקראנק שימנו שמורכב כיום על הintense שלי היא 73mm)

תודה למומחים :rating:


חזרה לפורום