נושא: BB30 תאריך: 10/27/2013 1:31:00 PM
מחבר/ת: yosi yosi
משהו יודע מה ההבדל בין קראנק עם ציר bb30 של סראם לבין קראנק עם ציר gxp גם הוא של סראם
והאם קראנק bb30 יכול להתאים לintense tracer 2 וגם באופן כללי לאיזה שלדות הוא מתאים ( אני חושב שהמידה בקראנק שימנו שמורכב כיום על הintense שלי היא 73mm)
תודה למומחים :rating:
|