טקסט הודעת פורום
| 10/29/2013 12:57:00 AM |
|
נושא: BB30 תאריך: 10/29/2013 12:57:00 AM
מחבר/ת: yosi yosi
ראשית תודה על עזרתך
אם אפשר להסביר יותר על ההבדל
אני מעוניין לשדרג את הקראנק שלי ורוצה לדעת אם קראנק bb30 יתאים כפי שכתבתי יש לי intense tracer 2
ושוב תודה
|
חזרה לפורום |
|
|