נושא: עוד קצת תאריך: 10/29/2013 10:01:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
לשאלתך, אם אני לא טועה לטרייסר יש BB shell רגיל ולא BB30 מה שאומר שאתה לא יכול להרכיב עליהם קראנק BB30 אלא רק קראנקים מסטנדרטים אחרים (עם ציר קראנק "ישן").
רק שים לב שקראנק של שימנו מתאים רק ל BB של שימנו, קראנק של סראם מתאים ל BB של סראם וכך גם עם raceface, קראנקים של FSA מתאימים ל BB שימנו.
אם אתה רוצה לקרוא אני מצרף מאמר שמצאתי עכשיו על צירים מרכזיים. לא קראתי אותו לעומק אבל נראה מרשים עם סרטוטים וזה...
http://www.slowtwitch.com/Tech/Bottom_Bracket_Standards_2573.html
|