טקסט הודעת פורום
| 11/1/2013 3:51:00 PM |
|
נושא: Lefty Max הידראולי או לחץ אוויר תאריך: 11/1/2013 3:51:00 PM
מחבר/ת: גד שגיא
היי, יש לי אופני Cannondale Jekyll 800 עם בולם lefty בן 10+-, רציתי לדעת האם הבולם הוא על לחץ אוויר או הידראולי? לא מצאתי שום פתח של וונטיל כשהסתכלתי עליו. תודה.
|
חזרה לפורום |
|
|