הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/1/2013 3:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גד שגיא עם תוכן  Lefty Max הידראולי או לחץ אוויר
נושא: Lefty Max הידראולי או לחץ אוויר תאריך: 11/1/2013 3:51:00 PM
מחבר/ת: גד שגיא

היי, יש לי אופני Cannondale Jekyll 800 עם בולם lefty בן 10+-, רציתי לדעת האם הבולם הוא על לחץ אוויר או הידראולי? לא מצאתי שום פתח של וונטיל כשהסתכלתי עליו.
תודה.


חזרה לפורום