הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/1/2013 3:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף ישראלית עם תוכן  הברגה בבולם קידמי בשביל הקליפר שחוקה
נושא: הברגה בבולם קידמי בשביל הקליפר שחוקה תאריך: 11/1/2013 3:51:00 PM
מחבר/ת: אסף ישראלית

שלום לכולם,

היום באתי לכוון את הקליפר הקידמי באופניים שלי.
כיוונתי אותו לפי הדיסק, וכשהידקתי אותו שמתי לב שהבורג העליון לא מתהדק וננעל בסוף.
הוצאתי את הבורג וראיתי שהבורג אכל את ההברגה.
הבולם הוא מסוג FOX TALAS והקליפר של formula k24. חשוב לציין שאין לי אחריות.

מישהו נתקל פעם בבעיה כזאת?
איך מתקנים את זה ?? מכירים מישהו??

תודה רבה ושבת שלום,

אסף.


חזרה לפורום