טקסט הודעת פורום
| 11/6/2013 2:25:00 PM |
|
נושא: דעתכם על GT karakoram 2012 1.0 תאריך: 11/6/2013 2:25:00 PM
מחבר/ת: ודים סדלצקי
חבר מוכר כאלו, וחשבתי עליהם. לא מחפש משהו כאסח, אבל כן משהו שיעמוד בקפיצה פה ומדרגות שם.
אני מפחד מכמה דברים: 1. 29 2. הם נראות לי פריכות ועדינות מדי.
אשמח לשמוע עצתכם. :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|