נושא: יש לי את ה-giant revel 4 תאריך: 11/12/2013 5:19:00 PM
מחבר/ת: Gilad
אני מאוד מרוצה מהם. זה לא אופני הרים מקצועיות של 7000 ש"ח אבל בתוך אופני כניסה הן עושות את העבודה בצורה טובה מאוד. המנגנונים באופניים עובדים יפה, הילוכים וברקסים טובים. האופניים נוסעות חלק.
אני רוכב איתן בשבילים וסינגלים ברמת קושי קלה-בינונית. מאוד נהנה מהם. אני קניתי אותם ב1300-1400 ש"ח.
אני חושב שבשביל תקציב כמו שלך אתה תקבל תמורה טובה מהן. כמובן שמדובר באופנים "פשוטות". לא תקבל מעצורי דיסקים ובולמים מתקדמים. כן תקבל אופני הרים של חברה טובה, עם רכיבים ברמה טובה, בולם קדמי וכו´.
את הדגם השני שהזכרת אני לא מכיר... תהנה.
|