הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/12/2013 5:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ויקטור אייזיקוביץ עם תוכן  אני לא מבין את השאלה
נושא: אני לא מבין את השאלה תאריך: 11/12/2013 5:42:00 PM
מחבר/ת: ויקטור אייזיקוביץ

איך שני האופניים שללו באותה סקאלה.
ב reign X תמיד יהיו יותר יקרות מה- reign כי הן יותר אגרסיביות
וחוץ מזה ה- reignX חדשות יותר.
בסופו של דבר זה עניין של תקציב שבמקרה שהבאת הפער בינהם גדול

אני לא הייתי קונה אופן ב- 8K-9K מבלי לבדוק אותו בסינגלים שאני מכיר ורוכב בד"כ


חזרה לפורום