נושא: אני לא מבין את השאלה תאריך: 11/12/2013 5:42:00 PM
מחבר/ת: ויקטור אייזיקוביץ
איך שני האופניים שללו באותה סקאלה. ב reign X תמיד יהיו יותר יקרות מה- reign כי הן יותר אגרסיביות וחוץ מזה ה- reignX חדשות יותר. בסופו של דבר זה עניין של תקציב שבמקרה שהבאת הפער בינהם גדול
אני לא הייתי קונה אופן ב- 8K-9K מבלי לבדוק אותו בסינגלים שאני מכיר ורוכב בד"כ
|