הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/13/2013 11:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בועז . עם תוכן  בלמים - סדר מנופים
נושא: בלמים - סדר מנופים תאריך: 11/13/2013 11:06:00 AM
מחבר/ת: בועז .

שלום

באופני (Schwinn 405) מנוף הבלם הימני מחובר לבלם האחורי (ומן הסתם בהתאמה השמאלי מחובר לבלם הקדמי)

ושאלתי היא: מדוע זה כך? והאם ניתן להחליף בינהם?

תודה מראש


חזרה לפורום