טקסט הודעת פורום
| 11/13/2013 11:06:00 AM |
|
נושא: בלמים - סדר מנופים תאריך: 11/13/2013 11:06:00 AM
מחבר/ת: בועז .
שלום
באופני (Schwinn 405) מנוף הבלם הימני מחובר לבלם האחורי (ומן הסתם בהתאמה השמאלי מחובר לבלם הקדמי)
ושאלתי היא: מדוע זה כך? והאם ניתן להחליף בינהם?
תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|