נושא: כמה דברים תאריך: 11/14/2013 7:33:00 AM
מחבר/ת: or yochanan
8500 על ז"ק זה לגיטימי, אבל צריך לוודא שאתה מקבל תמורה לכסף.
המערכת עליה אתה מדבר היא SRAM XX, ולא SRAM X0 (לפחות למיטב ידיעתי... בדוק באינטרנט) החסכון במשקל הוא זניח מאוד, האיבוד ביחסי ההעברה הוא גדול (השטות שהוא אמר לך בנוגע ל29 מראה עד כמה הוא שרלטן). ברכיבות כושר/נפח, אתה תרגיש טוב מאוד את החוסר בפלטה גדולה מקדימה... בגלל שלפי מה שאתה מתאר, רכיבות מסוג זה חשובות לך, אני חד משמעית ממליץ לך לא ללכת על XX (שוב, אם בפועל יש X0, כנראה שיש 10 הילוכים מאחור ולא 11). המערכת הזו מתאימה לאנשים שנמצאים אך ורק בשטח, או כאלו שכל גרם חשום להם, ולא מפריע להם להחליף פלטות קדמיות בהתאם לטוואי בו הם מתכוונים לרכב.
מה שאתה מספר על הידית בכידון, נשמע מאוד מוזר. מעביר XX הולך רק עם שיפטר XX, ולכן יש לי חדש שמה שמוכרים לך זו ´חיה´ מזן אחר... מעביר X0 (שהוא מצויין, הרמה הכי גבוהה למערכות _10_ הילוכים של סראם) יחד עם שיפטר X7, או אפילו מעביר ושיפטר X7 וזיוני מוח על מערכות שאין באופניים...
מה שאמרת לגבי שטח ומעבר מז"ק זה פשוט לא נכון - עם אופניים כאלו אתה יכול לקרוע את השטח, מנסיון (אני על ז"ק 29 בעצמי, ועקפתי רבים וטובים בדרך הסוכר, משמר העמק, בנ"ש, יער עופר ועוד). הבעיה היא שבמקומך הייתי שוקל טוב טוב האם לרכוש אותם, כי המוכר נשמע לי (כמו שציינתי) שרלטן, ולא ברור לי מה בדיוק מוכרים לך שם...
בלמים של מגורה אגב, זה אחלה. מגורה נחשבת כחברה מאוד טובה.
בשורה התחתונה: - לרכיבות שאתה מתאר, ז"ק 29 יהיה כלי מדהים, ואתה תוכל להתפתח עליו בשטח בכיף - מע´ הילוכים של 1 מקדימה 11 מאחורה היא SRAM XX, והיא מגיעה עם מעביר ושיפטר (חובה) וקראנק תואם עם פלטה מיוחדת - ממנה השרשרת אמורה לא ליפול. זה נשמע שמוכרים לך משהו אחר. בכל מקרה היא מתאימה פחות לרכיבות נפח שאתה רוצה לעשות. - בלמי מגורה הם בלמים ברמה מאוד גבוהה (אלא אם מוכרים לך את הרמה הכי נמוכה שלהם, בהינתן הסעיף הקודם - זה לגמרי אפשרי) - אתה יכול למצוא בחנויות הרבה מבצעים, ולקטוף ז"ק מטורפים במחיר שלך (TREK STACHE, SCOT SCALE, ROCKY VERTEX, GIANT XTC), תזכור שהחנות היא פקטור _מאוד_ חשוב, אתה צריך לסמוך על מי שמוכר גם בכך שהוא לא עובד עליך, וגם במתן שירות עתידי.
בהצלחה
|