נושא: ברור שאין את כל הטווח - זה בדיוק מה שרשמתי תאריך: 11/14/2013 3:36:00 PM
מחבר/ת: or yo
בהודעות הקודמות...
כשאתה רוכב בשטח, הטווח שאתה צריך הוא נמוך בהרבה, כי את הטווח העליון ביותר (פלטה 3) כמעט תמיד לא צריך, והטווח הנמוך ביותר זה כבר עניין של הרוכב (אני אף פעם לא יורד מ1-4)
|