נושא: סורי - זה ככ לא מה שאתה צריך תאריך: 11/14/2013 6:28:00 PM
מחבר/ת: טל הלפרן
אני מצטער אבל לרכיבה של פארק הירקון ופעם בחודש שטח אין סיבה לקנות אופניים בככ הרבה כסף. למה אתה רוצה להחליף? אם סתם שדרוגיטיס תתאפק
לגבי ההילוכים, 1x11 זה הדבר הבא לדעתי (כמובן תלוי בסוג הרכיבה). כל מערכות ה 3x בעצם יש לך שם המון הילוכים לא נגישים. לכן רואים יותר ויותר מערכות 2x10 לי יש 28-42 שלא עוברת ככ טוב...
אני הייתי שמח לעבור ל 1x11 אבל אין תקציב לכן אולי אעבור ל 1x10
תחשוב טוב לפני שאתה משקיע ככ הקבה כסף הארם באמת צריך
יכול לקנות אופניים טובות מיד 2 לבחון האם מתחבר לשטח ורק אז אם צריך לשדרג
|