הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/14/2013 8:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר פ עם תוכן  לגבי המחיר והאם זה מוגזם.
נושא: לגבי המחיר והאם זה מוגזם. תאריך: 11/14/2013 8:08:00 PM
מחבר/ת: שחר פ

בגדול - יש בזה משהו. מוזר לי גם לראות אופניים ב-15000 שקל ורוכב מאובזר לעייפה בפארק הירקון, ודי קל לזהות אותם.
לכן במשך כמה שנים טובות רכבתי על GT Avalanche 1.0 - ז"ק, 26, כניסה, מצוינות, לא קלות אבל עושות את העבודה מעולה, גם בשטח ובטח שבמישורי העיר - ועלו 2,500.
נמכרו לא מזמן ביד-2 ויש לי צורך אמיתי (גם לכושר וגם לשקט הנפשי ;)) באופניים חדשים - ועכשיו השאלה איזה.

אני אחד שלא חולה בשידרוגיטיס בקלות ודי מחושב כלכלית. ב-GT בקושי נגעתי בהיבט שדרוג וכאלו, אלא אם משהו נשבר בשטח.
אני גם יודע שאם אהיה מרוצה מהאופניים הבאים - הם כנראה יהיו בשימושי ב-3-4 שנים הקרובות. שידרוג או מעבר לש"מ ו´שטח נטו´ יקרו רק כשאעבור מהעיר למקום יותר ירוק ונגיש לשטח. עד אז כל הלוגיסטיקה הכרוכה בטיולי אופניים מרחיקה אותי מהעסק הזה.

אם אכן אם הם יקרות בגלל יכולות שטח מעולות - אז אתה צודק. כאמור, אני עשיתי סיבוב של 10 דקות והתלהבתי מהקלות שלהם. עבורי זה אומר שבמקום לרכב שעתיים שלוש במהירות X אני יכול לעשות יותר זמן וביותר מהר, מה שטוב ברכיבות הנפח. (זה בד"כ משולב אצלי בתוכנית עם ריצות ארוכות).

אם אתה מכיר אופניים שהם במשקל נמוך, ז"ק, 29", במפרט טוב ובאמינות גבוהה - ושעדיין לא אחשוש לרדת איתם לסינגלים - אשמח לשמוע המלצות. אין לי שום דבר מיוחד לספשלייזד, הבנתי שהם נוטים לתמחר את עצמם גבוה (מדי..) בכל העולם ולא רק במצמן.

ואני יודע שאני מחפש ´הכל באותם אופניים´, אני פשוט חושב שאני לא היחיד ;) יותר נכון יהיה לומר שאני מחפש אופניים ורסטיליים, שיתנו ביטחון בשטח ושלא יקשו מדי במישורי העיר. תודה.


חזרה לפורום