נושא: לדעתי כל הפרטים נכונים אבל תאריך: 11/14/2013 8:12:00 PM
מחבר/ת: r t
אישית אני מעדיף ו-ב-ג-ד-ו-ל ש´´מ אפילו ברכיבה כל כביש זה נוח יותר לדעתי אבל תכלס, הפרטים שהוא אמר לך נכונים. השיפטריםX7 והמעביר X0. זה שילוב מעולה אני עברתי כמה זוגות שונים של ספשלייזד - כולם אופניים חלומיות ועשו הרבה הרבה מעבר ליעוד שלהם בצורה מכובדת ובאמינות מופלגה - לא מחליף את המותג!!!
|