נושא: שלום לכולם, את עזרתכם... תאריך: 11/15/2013 1:49:00 PM
מחבר/ת: עידן ציפל
שבת שלום לכולם.. שמי עידן חדש באתר.. מעוניין מאוד להיכנס לתחום רכיבת AM וכרגע אני מחפש לקנות אופנים (יד שניה). סימנתי לעצמי כמה אופציות.. אשמח לעזרתכם בבחירה ודעתכם בנושא.
אופציה א´: אופני MONGOOSE TEOCALI ELIT משולש אחורי שנת 2009, שילדה הוחלפה לשנת 2012 עקב סדק שנמצא בשילדה הקודמת. האופנים נראות במצב טוב.. קיבלתי מידע על כך שהשילדה של המונגוס לא חזקה במיוחד.
אופציה ב´: SPECIALIZED CAMBER 2011 במצב טוב.. לא בטוח למכירה.. הבעלים מתלבט.. במידה ולא אופציה א´ שמצאתי היא השניה שתפסה אותי.
אני רוצה לציין כי המטרה שלי היא רכיבות שטח, שבילים, קפיצות, לחרוג מהנורמה קצת מה שנקרא וגם נסיעות כביש בין עירוניות..
אשמח לעזרתכם ותשובתיכם גם במייל. תודה עידן.
|