נושא: אהלן חברים את עזרתכם... תאריך: 11/15/2013 6:43:00 PM
מחבר/ת: עידן ציפל
אני חדש בתחום ומאוד מתעניין בסגנון הרכיבה AM מתלבט בין שתי דגמים.. camber 2011 mongoose teocali elite 2009 שעבר שינוי שילדה לelite expert 2012 עקב סדק.. האם 4000₪ זהו מחיר יקר לאופני כניסה ?
אשמח לעזרתכם ודעתכם בנושא שבת שלום
|