נושא: גם אני השתדרגתי.. תאריך: 11/16/2013 6:24:00 AM
מחבר/ת: אסף שלוש
תראה אני גם די "חדש בתחום" ואני הקצבתי לי לי תקציב של 5500 וקניתי את ה MERIDA ONE-TWENTY 500 לומר לך את האמת אני ממש מרוצה מהם! נכון זה לא אופניים של 15000 אבל עושות ומתקתקות עבודה! אני אישית ממליץ אגב נקנו חדשות לא יד 2
|