הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/17/2013 11:50:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Eran Shahar עם תוכן  כל הדגמים שציינת טובים.
נושא: כל הדגמים שציינת טובים. תאריך: 11/17/2013 11:50:00 AM
מחבר/ת: Eran Shahar

אבל חשוב לנסות ולראות מה הכי נוח ומתאים לך אישית, ובאיזה מצב.
מעבר לזה, הייתי ממליץ ללכת על אופני 29 (רוב מה שציינת הם 26).
למשל אלו http://www.harim.co.il/yad2/MarketViewItem.asp?ID=161253#Image
(לא מכיר את המוכר ולא את מצבם, אבל הדגם מאוד מוצלח).



חזרה לפורום