נושא: כל הדגמים שציינת טובים. תאריך: 11/17/2013 11:50:00 AM
מחבר/ת: Eran Shahar
אבל חשוב לנסות ולראות מה הכי נוח ומתאים לך אישית, ובאיזה מצב. מעבר לזה, הייתי ממליץ ללכת על אופני 29 (רוב מה שציינת הם 26). למשל אלו http://www.harim.co.il/yad2/MarketViewItem.asp?ID=161253#Image (לא מכיר את המוכר ולא את מצבם, אבל הדגם מאוד מוצלח).
|