נושא: fuel תאריך: 11/27/2013 9:47:00 PM
מחבר/ת: דני ברץ
הרמדי אופניים טובים מאוד אבל לא מספיק וורסטילים. הפיול יודעים לעשות הכול וטוב. כול זמן שאתה לא הולך לקפוץ דרופים של 2 מטר אין לך מה לחפש עם הרמדי, בטח ובטח אם חלק ניכר מהרכיבות שלך בשבילים לבנים. מבחינת איבזור ה8 מאובזר מעולה, חלקים ברמת SLX כולל הבלמים, עם בולמי פוקס DRCV בקיצור פצצה.
את הג´קיל אני לא מספיק מכיר, אבל ככלל אני לא אוהב את המתלה של שלהם, מעט מיושן ולא מספיק מגיב לדרך.
|