נושא: שביל ישראל באופניים תאריך: 11/28/2013 7:05:00 PM
מחבר/ת: יובל שפירא
שלום לכולם, שמי יובל ואני מתכנן לעשות את שביל ישראל באופניים בחודש הקרוב. המסלול מתבסס ע"פ ספר יעודי בשם "רוכב ישראל" כך שיש מסלול ודרך מאורגנים. אשמח לשותפים למסע או לחלקים ממנו.
חנוכה שמח יובל שפירא 0504460431 [email protected] :suss:
|