טקסט הודעת פורום
| 11/30/2013 4:28:00 PM |
|
נושא: אחלה סרטון תאריך: 11/30/2013 4:28:00 PM
מחבר/ת: nir ja
ומה הסגנון רכיבה שלך?..או בעצם השאלה היא איך הנומאד קרבון בעליות?..יוצא לי לטפס הרבה...והפחד שלי שלא יהיו אגרסיביות מידיי לסגנון הרכיבה שלי שכולל לא מעט טיפוס ועליות..
|
חזרה לפורום |
|
|