נושא: מעבר ל2 פלטות תאריך: 11/30/2013 10:25:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
אתה עושה את זה לבד או בחנות?
בעיקרון אתה צריך את הבאש גארד ומוביל ל-2 פלטות עם חיבור ISCG05.
צריך להחליף את הפלטה הגדולה (44T) בבאשגארד. ובאותה ההזדמנות כשהקראנק לא על האופניים, להרכיב את המוביל על האופניים ולכוון אותו. אחרי שהרכבת את המוביל אתה מרכיב מחדש את הקראנק, מכוון הילוכים כולל להגביל את המעביר הקדמי שלא "יחשוב" שיש עוד פלטה וזהו.
**אם אתה לא יודע או חושב שלא תצליח לעשות את זה. לך לחנות אופניים מקצועית שיעשו את זה. יש להם מספיק ניסיון וידע לעשות את זה כמו שצריך. חבל שתעשה משהו לא נכון ותהרוס איזה הברגה קטנה בשלדה או בקראנק ואז תהיה לך בעייה גדולה.
|