הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/9/2013 1:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  משה zw עם תוכן  תודה ובכל זאת אפשר חידוד?
נושא: תודה ובכל זאת אפשר חידוד? תאריך: 12/9/2013 1:43:00 PM
מחבר/ת: משה zw

תודה הבנתי,כאשני אגיד שבילים למוכר איך אדע שהם באמת מוגדרות כאופני שבילים וזה אכן מה שאני צריך,ההגדרה תהיה רק על פי מהלך המתלה -100-120 מ´´מ? ..ואני הולך לכיוון אופני 29 אזי אני מבין שהאופציה הרלוונטית היא מהלך מתלה 100 ולא מעבר לכך כי גודל החישוק הוא 29 . אני נשמע חפרן אבל לצערי זה מנסיון לא טוב ,כשאני נכנס לחנות ומגדיר למוכר במפורש אופני שבילים הוא מיד אומר " כן אתה צריך קרוס קנטרי"! כאמור אמרתי אצלי הכוונה בשבילים זה שבילים בין שדות חרושים ולא שבילים מהודקים וסולולים בפארקים.


חזרה לפורום