נושא: אופניים ראשונות - עזרה בבקשה תאריך: 12/15/2013 10:46:00 AM
מחבר/ת: איתי
היי,
אני מתלבט בין 2 דגמים: Haro Flightline 1 Raleigh M-326
שניהם הרגישו נוח, רק שהראלי נראה קצת יותר טוב.. מה אתם ממליצים? בעיקרון אני נוסע בעיקר בעיר, ובנוסף גם הייתי מעדיף אופניים שאפשר לשבת עליהן יחסית זקוף.. אגב אם יש דגם אחר שאתם ממליצים עליו (באותו טווח מחירים) גם אשמח לשמוע (:
תודה!
|