הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/15/2013 2:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב וקס עם תוכן  אבד גלגל "26 שימאנו XTR ליד הכניסה לקריון ק.ביאליק
נושא: אבד גלגל "26 שימאנו XTR ליד הכניסה לקריון ק.ביאליק תאריך: 12/15/2013 2:16:00 PM
מחבר/ת: יניב וקס

הכנסתי את האופניים לאוטו ושכחתי להכניס את הגלגל, באסה
054-7885285


חזרה לפורום