טקסט הודעת פורום
12/15/2013 2:16:00 PM
יניב וקס
אבד גלגל "26 שימאנו XTR ליד הכניסה לקריון ק.ביאליק
נושא:
אבד גלגל "26 שימאנו XTR ליד הכניסה לקריון ק.ביאליק
תאריך:
12/15/2013 2:16:00 PM
מחבר/ת:
יניב וקס
הכנסתי את האופניים לאוטו ושכחתי להכניס את הגלגל, באסה
054-7885285
חזרה לפורום