נושא: פנס אופניים טוב - "פנס העם" הסיני תאריך: 12/15/2013 5:08:00 PM
מחבר/ת: איבן ש.
שלום טל אני בטוח לא המומחה, אבל אחרי הרבה קריאה של פורומים הזמנתי בדיל אקסטרים את "פנס העם" כמו שמכנים אותו. הוא קיים בהרבה חנויות אונליין מיצור סין (דיל אקסטרים, אלי-אקספרס וכמובן איביי) - אבל הרמה היא פחות או יותר אותו דבר. http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-1800-Lumen-CREE-XM-L-T6-Bike-Bicycle-Light-LED-Light-Flashlight-Battery-6400mah/940043573.html השתמשתי לרכב בלילה בחורף שעבר מיהוד לחולון (דרך השדות מאחורי אור-יהודה) - הספיק בהחלט גם לאיזורים בלי תאורת רחוב.
אני לא יודע האם הוא מספיק לרכיבות הרים\יער - לכן הזמנתי עוד פנס, עדיין מחכה שיגיע. http://www.aliexpress.com/item/BLACK-SolarStorm-X2-Bike-Light-2-CREE-XM-L-U2-4-Modes-LED-2000LM-Dual/1223721394.html
|