טקסט הודעת פורום
12/15/2013 6:12:00 PM
יניב וקס
אבד גלגל "26 שימאנו XTR ליד הכניסה לקריון ק.ביאליק
נושא:
אבד גלגל "26 שימאנו XTR ליד הכניסה לקריון ק.ביאליק
תאריך:
12/15/2013 6:12:00 PM
מחבר/ת:
יניב וקס
שכחתי להכניס את הגלגל הקדמי לאוטו
יניב,
054-7885285
חזרה לפורום