הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/17/2013 5:41:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טל ארד עם תוכן  אני לא אוהב סקוט
נושא: אני לא אוהב סקוט תאריך: 12/17/2013 5:41:00 PM
מחבר/ת: טל ארד

כי בדרך כלל הם משתמשים בכל מיני רכיבים באופניים שלהם שאם הם מתקלקלים יש בעייה למצוא חלקים.
בתקציב שלך יש לך קשת רחבה של אפשרויות
תבדוק טראק, ג´יאנט, ספשליזד, סנטה קרוז, לכולם אופניים טובים מאוד בתקציב הזה תמצא דברים יפים ויש עוד


חזרה לפורום