נושא: אני לא אוהב סקוט תאריך: 12/17/2013 5:41:00 PM
מחבר/ת: טל ארד
כי בדרך כלל הם משתמשים בכל מיני רכיבים באופניים שלהם שאם הם מתקלקלים יש בעייה למצוא חלקים. בתקציב שלך יש לך קשת רחבה של אפשרויות תבדוק טראק, ג´יאנט, ספשליזד, סנטה קרוז, לכולם אופניים טובים מאוד בתקציב הזה תמצא דברים יפים ויש עוד
|