נושא: כל הדגמים באותה הרמה.. תאריך: 12/17/2013 9:58:00 PM
מחבר/ת: גבריאל סעדה
כל הדגמים שהצגת לא שונים הרבה אחד מהשני, לכולם יש בולמים של סאן-טור ומפרט מכני דיי דומה - אין בשום דגם טכנולוגיה שהיא מתקדמת מבין השאר. במחיר כזה זול (יחסית) לא צריך לחשוב הרבה, פשוט תרכב על כולם ותראה מה הכי נוח לך. (חשוב לבחור מידת אופניים מתאימה לפי גובה). שים לב שלמרידה יש רק 24 הילוכים שזה חיסרון גדול. לנורקו יש גלגלים בקוטר 29" (מהירות גדולה יותר אך שליטה פחות טובה) של חברת אלכס שזה אחלה חברה מקווה שעזרתי. בהצלחה.
|