טקסט הודעת פורום
| 12/18/2013 6:42:00 PM |
|
נושא: רוחב מעורב של צמיגים ? תאריך: 12/18/2013 6:42:00 PM
מחבר/ת: אלכס ווינר
שלום, אני עומד להחליף צמיגים 26" לאופניים שלי עקב שחיקה. המליצו לי על צמיגים של SPECIALIZED, אך הבחור המליץ רוחב אחורה 2.0 וקדימה 2.2....? האם השילוב של אחורה צר מקדימה הוא נכון? או מומלץ שילוב אחר?
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|