טקסט הודעת פורום
| 12/18/2013 9:53:00 PM |
|
נושא: 27.5 תאריך: 12/18/2013 9:53:00 PM
מחבר/ת: זיו פרץ
גם לג´יאנט וגם לסנטה קרוז יש 27.5.
אני לא יודע לגבי ג´יאנט אבל המחירים של סנטה לא בטווח ה-12 אצל סנטה בדרך כלל רק השלדה היא סביב ה-10 אם אני לא טועה (הקרבון עולה סביב ה-14 אפילו).
בקשר ל- 27.5 אני לא יכול להגיד לך כי לא ניסיתי.
|
חזרה לפורום |
|
|