טקסט הודעת פורום
| 12/18/2013 10:18:00 PM |
|
נושא: תודה למגיבים. מישהו יכול לומר משהו על מרידה? תאריך: 12/18/2013 10:18:00 PM
מחבר/ת: Gilad Weiss
עשיתי סיבוב של כמה דקות על ה one forty 3-b. 27.5 שיכוך מלא. הרגיש לי בסדר, טיפה כבדות. יש משהו טוב או רע לומר על מרידה?
תכלס יש סניף רוזן ומינץ קילומטר מהבית שלי והבנתי שזה יתרון.
|
חזרה לפורום |
|
|