הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/18/2013 10:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Gilad Weiss עם תוכן  תודה למגיבים. מישהו יכול לומר משהו על מרידה?
נושא: תודה למגיבים. מישהו יכול לומר משהו על מרידה? תאריך: 12/18/2013 10:18:00 PM
מחבר/ת: Gilad Weiss

עשיתי סיבוב של כמה דקות על ה one forty 3-b. 27.5 שיכוך מלא.
הרגיש לי בסדר, טיפה כבדות. יש משהו טוב או רע לומר על מרידה?

תכלס יש סניף רוזן ומינץ קילומטר מהבית שלי והבנתי שזה יתרון.


חזרה לפורום