טקסט הודעת פורום
| 12/18/2013 11:47:00 PM |
|
נושא: לא ממש זוכר ספציפית את הדגם.... תאריך: 12/18/2013 11:47:00 PM
מחבר/ת: אלכס ווינר
אך יש המלצה מסויימת? הרכיבה שלי היא שבילים ללא קפיצות, לא DOWNHILL.... אגב, נאמר לי שרוב הצמיגים אם לא כולם מיוצרים באותו מפעל, רק השוני הוא השם והאריזה....
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|