טקסט הודעת פורום
| 12/21/2013 10:00:00 PM |
|
נושא: בחירת צמיג אחורי תאריך: 12/21/2013 10:00:00 PM
מחבר/ת: שאול רייפן
שלום לכולם
אחרי הליכה של שעה בגלל פנצ´ר החלטתי שהגיע להחליף את הצמיג (הוא גמור). אני רוכב בעיקר בשטח (נחלי געתון וכזיב). אשמח להמלצה לצמיג שטח טוב בעל אחיזה טובה. כמובן במחיר סביר. האם כדאי להחליף לטיובלס?
תודה שאול
|
חזרה לפורום |
|
|