נושא: תשובות תאריך: 12/22/2013 11:26:00 AM
מחבר/ת: or yo
אין בעיה עם רוחב מעורב, תמיד הרחב יהיה מקדימה. השילוב הידוע והמומלץ ע"י אינספור רוכבי אופניים הוא קרוסמארק מאחור (2.1) וארדנט מקדימה (2.2), שניהם של מקסיס. לא הייתי רוכש צמיגים של ספשלייזד, מהסיבה שצמיגים הם מאוד משמעותיים בנוגע לטיב הרכיבה, ואני מעדיף ללכת על חברה שמתמחה בהם (מקסיס ו WTB הן הנפוצות ביותר). בנוסף לא הייתי הולך על הפרשי רוחב גדולים מ0.1, אבל זה כבר נתון לדיון...
|