נושא: אופני BMX לבן 5 תאריך: 12/22/2013 1:52:00 PM
מחבר/ת: גיא
אני רוצה לקנות לבן שלי בן 5 אופניים והייתי שמח לשמוע את דעתכם לגבי 2 נושאים: הגודל והסוג. 1) גודל האופניים: גובה 112 ס´´מ, למד רק לאחרונה לרכב על אופניים 12´´ בלי גלגלי עזר. ניסינו בחנות מצמן מירוץ ראלי 16´´ ו-18´´. המוכר המליץ על 18 (כדי שישמשו לעוד שנה שנתיים...) אבל לי נראה שה-16 הרבה יותר מתאימות (ואפילו הם מרגישות לי קצת גדולות...). מה דעתכם? איזה גודל לקנות? 16 או 18? 2) סוג האופניים: ראיתי בחנות 2 אפשרויות ראלי שלדת פלדה - 450 ש´´ח specialized שלדת אלומיניום - 850 ש´´ח מכיוון שיש לו 2 אחים צעירים יותר חשבתי להשקיע באופניים איכותיות ויקרות יותר (וגם כנראה קלות יותר) שגם יעברו לאחים בתורם... מה דעתכם? האם כדאי להשקיע ב- specialized או להסתפק בראלי? אופציה שלישית?
בתודה מראש :-)
|