נושא: ייבוא אופניים משומשות מארה"ב - מעבר במכס תאריך: 12/25/2013 5:22:00 PM
מחבר/ת: יובל אנגל
ברצוני לייבא מארה"ב אופני הרים מקצועיות משומשות ולהכניסם דרך נתב"ג לאחר ביקור קצר בחו"ל (שבוע). כבר מצאתי אופניים במחיר מעולה והעסקה עם מוכר פרטי יוצאת לפועל - לא דרך חנות. האופניים ארוזות בקופסה ויגיעו איתי כחלק מהכבודה במטוס. באיזה מסלול (אדום/ירוק) כדאי לעבור? איזה ניירת צריך להכין? מהם תעריפי המכס ,מע"מ, או מס הקנייה אצטרך לשלם? - אם בכלל... יש טיפים?
|